i must quit you

.. just de orden har legat och kvävt mig hela dagen. 
Men för en stund sen försvann den tanken. tack! för det är inget jag vill.
För att inte det är inlägget ska låta för klyschigt så ska jag nog lämna ämnet.

Jag har vaknade imorse med fokus - noll! Jag har inte orkat någonting, inget, nada, zero, osv.
Jag har bara väntat och varit orolig.

Förut så höll jag på att skriva ett inlägg om drömmar, men jag höll in "radera-knappen" länge nog för att all text skulle försvinna. and so it did. Jag har ändrat min åsikt nu, så jag är glad att jag inte tryckte på "spara och publicera."

Drömmar finns för att vi är lärda att vi ska tro och vi ska hoppas.
Drömmar finns för att vi ska kunna bli besvikna, irriterade, löjliga, och framför allt naiva.
För visst är vi ofta naiva när vi drömmer. Men det ska vi vara!
Drömmar finns för att (efter all besvikelse etc.) när de slår in kommer vi älska drömmen.
Älskar vi drömmen kommer vi våga drömma igen och det är nog cirkelns innehåll.

Så våga dröm, våga hoppas, våga tro.
Någon av dina drömmar kommer att slå in.
Trots all besvikelse, all irritation, all löjlighet och all naivism,  kommer du älska din uppfyllda dröm och det kommer få dig att våga, igen.

i just did.

okej, det här inlägget blev en ANING klyschigt ändå och alldeles långt.

så då äre väl lika bra å tilllägga att snyggröva är FÖR snygg.

okej tjarå!

peace gubbs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0