word drullsen, word!





Sorgligt, jobbigt, hemskt. Måste dom vara så söta & rara?


2 underbara killar lämnade dagiset i dag, de skulle ha sitt sommarlov nu :(
jag ville aldrig sluta krama dem hejdå så dunderbra kids
att man kan bli så fäst vid personer är helt sjukt, efter så kort tid.
Men dagisbarnen ger så otroligt mycket, jag ler bara jag tänker på dem.
Man blir ju som sagt tårögd som suss sa.
Usch! Det värsta är nog att jag kommer komma ihåg dom, men dom kommer inte komma ihåg mig, inte på samma sätt iaf. GULLUNGAR!


Det har gått en vecka, en VECKA! :( om 2 veckor är det slut, jag vill inte tänka på hur mycket jag kommer sakna allihop.






Förövrigt är jag superförskyld nu vilket inte känns helt (y).
Hej och hå vilken whiskey-röst jag har. Kan snart inte prata.  yä.
Det är helg nu, gött kanske jag vet inte :)
tjockebee wie, jag vill se film nu och gosa med en godispåse och må så illa av  godiset att jag somnar.
camilla & babbe sov här inatt och fick mig att fnittra rejält. fina brudar det.


Peace
gubbs & babies and ladies foshoo


Kommentarer
Postat av: Bög, hulken, nöt, big Mac 0sv.

Jag förstår hur det känns, jag kommer att hälsa på er någon dag i höst, det är lugnt!

2010-06-18 @ 23:01:29
Postat av: Anonym

jag är ledsen

2010-06-19 @ 00:48:54
URL: http://drullsen.blogg.se/
Postat av: sv;Bög, hulken, nöt, big Mac 0sv.

bra det killen! det behövs!

2010-06-19 @ 15:08:35
Postat av: sv ; drullsen

so am I.

2010-06-19 @ 15:09:15
Postat av: v

vart jobbar du?

2010-06-20 @ 14:36:07
Postat av: a

peace!

2010-06-20 @ 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0