"tja du luktar bebis, ska vi hångla?" eeeeh aaa okej.

Rubriken är dock inte riktad mot bebisar utan mer mot dom som luktar.. bebis? sådär gôtt å mysigt vare va?

Another day at work and I like it.

Jag skulle verkligen kunna jobba med barn.
Fast det känns inte så highlevel på karriären kanske, men det är ett riktigt kul sommarjobb. :)


bruden är den drygaste, roligaste & bästaste. vore det här fejsbôck så borde ni gilla nu. (y


Vi cyklade måndag & tisdag till jobbet. 6-7 mil ungefär.

Men igår när vi skulle cykla hem så gick susannas cykel sönder.
Trampan höll av att åka av på ena sidan, alltså hela trampan.
Så jag kom på idén att bogsera. Knöt ihop min tröja och plötsligt hade vi en bogseringslina.
Det funkade skitbra! enda tills susannas trampa verkligen hoppade av.
Vi blev tvungna att gå resten. Ett par km.

Det värsta var att (måste ha vart ett dött djur där ngnstans) en hel svärm med små flugor
flög efter oss och de var verkligen hur läskiga som helst. Började på att gråta där nästan.
(jag tror att dom ville bita oss)
De var överallt, det spelade igen roll hur vi än gjorde de var som fastklistrade om oss.
Och det var inte 10 flugor snarare 100! uusuucchch.

Varför bor jag på landet för? Jag har fobi för alla kryp som finns! :(



Kommentarer
Postat av: veronica

flytta då? :)

2010-06-16 @ 20:46:22
Postat av: Anonym

i love you :)

2010-06-16 @ 21:04:38
URL: http://drullsen.blogg.se/
Postat av: sv; veronica

Det blir nästa år det!

2010-06-18 @ 21:02:59
Postat av: sv; drullsen

I love u2 honey!

2010-06-18 @ 21:03:39
Postat av: djshck

haha, kan se det framför mig. :D

2010-06-18 @ 21:06:20
Postat av: js-.skn

okejdå, gilla! (y)

2010-06-23 @ 20:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0