det sa vi inte alls





Glad + svinsur = frågetecken
Frågetecken = ännu mera svinsur

Kul humör jag är på.
Visst skoldagen gick bra, det var faktiskt kul.
Men hela den här veckan har varit hemsk.
Igår morse var jag så otroligt sur så ni kan inte ens föreställa er.

-Jag hade lust att hälla mellanmjölk i någons skor.

- Förstöra någons frisyr.
- Tappa kronprinsessans service i golvet och slå sönder de bitar som inte gått sönder ordentligt.
- Sparka sönder ett gult dockhus.
- Slänga en cykel i vägen och hoppas att en rattfyllerist kör på den.
- Slå sönder en plaststol.

Nu när jag tänker på det bli jag ännu surare.
För just nu skiter sig allting känns det som, samtidigt som en supersak har löst sig på något sätt.
Så jag är lättad & skitsur på samma gång. Vilket gör mig ännu surare för jag vet inte hur jag ska bete mig eller något åt den stilen. Varför jag skriver det här har jag ingen aning om, skriva av sig antar jag.

Så får jag ett cpdampryck på ngn av er så beror det på mig, antagligen iaf.


L

peace

Kommentarer
Postat av: Han som äger scenen.

hahahah, du är alltid grinig! ;d

2010-06-13 @ 23:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0