kanske en slash care. / but wtf i don't care


Fredag;

Gick på stan med Madde och Stina. Mys!
Letade skor & bikini i massor. Fann en bikiniöverdel på stadium och en oversizetröja på akazia.
Men skor fann jag icke nånstans. Camilla goes emotionell typ. :(

Men Madde & Stina tröstade mig med himla go glass på Choklad.
Det var den godaste kulglass jag någonsin ätit, dom gjorde den själva där.
Ja, där satt vi med solen i ansiktet och den godaste glassen vid vattnet.
Efter 4 h på stan åkte vi hem och gjorde oss iordning inför mat med tjejer.

À la carte middag på valfrids uteservering. Det var väldigt trevligt måste jag säga. :)

Den här dagen/kvällen behövde jag!

Lördag;

Bergvik 4 h. Fann jag ett par skor? nej, det gjorde jag inte. kräääs!
Men en bikiniunderdel.
Sprang på Henrik också, haha rolig prick det.

Stina och jag hyrde även en film förut som heter the ugly truth.
Vi skratta så att vi grät.
UNDERBAR FILM. SE DEN!





Nu blire pizza med världens bästa stina & världens bästa micke.



 & Grattis till Suss som klara körtkortsprovet till moppe! :D


Kommentarer
Postat av: susanna

Åh, tack bästis! :D <3

2010-06-05 @ 21:10:17
Postat av: PetteR

den filmen har jag också sett! SKTBRA! :D

2010-06-23 @ 20:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0