another tôcket inlay.

Vi har cyklat 5 av 9 dagar.  Till & från jobbet.
Ganska bra ändå.
&  ja, jag har fått mig benmuskler!
De flesta kallar mig hulken numera!

Okej kanske inte..
men äsch da.

Det är midsommarafton idag och den ska firas i skåre hos johan med gott folk!
Sen blir det fortsättning i karlstad.


Nu när mammas kakor är slut så möljer jag i mig smörgåsar istället
hoho. tur att det finns något som heter ämnesomsättning och att jag har en någorlunda bra sådan!
annars vore jag smällfet nu!



peace



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du antog nog att denna skulle komma - Fikabög! ;d

2010-06-25 @ 12:50:46
URL: http://kpolarn.blogg.se/
Postat av: J

hulken ä fan durä! ^^

2010-06-27 @ 23:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0