kom då blåvalen, en människa var ju inte tung

Var till vårdcentralen förut.
Nu är det såhär att jag måste vara stilla och gå på antibiotika i en vecka.
Jag har stafylokocker.
Som ser ut såhär.


Jättemysigt. Foten är ännu rödare nu och det har spridit sig upp mot benet.
stilla? hur ska jag kunna vara stilla då? det är mig vi pratar om nu.

Jag & susanna drar till småland nu här i veckan. stilla
_______________________________________________________________

efter att ha suttit å grinat i telefon i nästan 2 h ska jag lägga mig platt och läsa
min hjärna är fylld av rädsla, chock, utmattning och brist och minnen
bara för att jag älskar er båda så mycket
så jag måste byta ut allt det där mot en kitt lundgren och otroligt spännande mordutredningar


peace




Kommentarer
Postat av: Camill

Jag älskar dig/er med så otroligt mycke så de vet ni inte. :´( Glöm aldrig det! (L)

2010-07-06 @ 08:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0