shaaru inte igår

Drog ju till alingsås. Hade skitkul! Grillning, mys och bad med najs sällskap! sweet
Sov där och på fredagskvällen drog jag vidare till Uddevalla, där hämtade Ann mig. sweet
Sen åkte vi "hem" till Färgelanda. sweet
Lika mysigt, trevligt och roligt varje gång! sweet

Igår var jag i göteborg med Emma och Stina, sweet

Den här båten har vi åkt omkring i idag, runtom vid skärgårdarna mellan hamburgsund och fjällbacka. sweet




Efter det åt vi mat på hjalmars som låg precis vid hamnen. sweet

sen åkte vi tillbaka till färgelanda och solade och sen begav vi oss hem till kd. sweet

så nu sitter jag i kd hos micke och stina. och imorgon åker jag hem och vilar ut en stund. sweet




mitt sommarlov är tusan grymt! inte mycket som jag suttit hemma iaf. shena va great!

PUSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0