jag är den vite!



TACK GODE GUD FÖR TRÄFISKAR PÅ EN BLÅ OVERALL!
kan säga att dedär fiskarna gjorde livet mycket lättare i ca 20 min iaf.

Nej suss har fel. Jag har typ inga bilder från småland. sad butt true.

Småland var grümt faktiskt.
Massa sköna människor.
Jobbigt vissa stunder men det jämnade ut sig.
Camilla har ändrat sin syn på saker & ting.

En gäst på lägret, alltså en person med en utvecklingstörning sa såhär till mig.
"du är den vite" vilket fick mig att känna mig ganska unik! ^^
sen sa han såhär också. "du som har vitt hår måste tänka innan du pratar, annars blir det lätt fel"
något i den stilen.
då kände jag mig förolämpad.
'
nejmen han har väl rätt antar jag, jag borde tänka mer innan jag snackar.
mycket mer!



Kommentarer
Postat av: fesk

HAHAHA! blond som du är! :D

2010-07-16 @ 01:53:34
Postat av: Anonym

verkade vara en klok man det där. ;)

2010-07-16 @ 18:46:24
Postat av: Anonym

klockrent! :D

2010-07-17 @ 19:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0