anti nerdaterar


Klockan 17.33 drar vi till karlstad.
Vi ska sleepa hos micke & stina. <3
Imorgon drar vi förhoppningsvis till småland.

Jag och susanna har varit med varandra hur mycket
som helst nu i sommar och mer blir det.
Om blickar kunde döda.
Så vore nog jag och susanna heldöda.
Vi kan bli så fruktansvärt sura på varandra
så att det är skrattretande.
Fast ändå, trots alla timmar tillsammans
har vi inte haft så många oensestunder.
Förvånandsvärt lite!

Hon vet att jag älskar henne och jag vet att hon älskar mig
så det spelar inte så stor roll om vi bråkar då och då.
För vi kan oftast skratta åt det efteråt.


NU SKA JAG PACKA.
I SISTA MINUTEN SOM ALLTID.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Gayfriend! :D

lite småbråk hör till sommaren, det är som en standard, tyvärr. :)

2010-07-13 @ 03:52:48
URL: http://kpolarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0